O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
Spokojenost zákazníka anebo analýza není vše
Člověk nemusí být právě CRM specialista, aby věděl, že spokojený zákazník je alfou i omegou každého podnikatele. Přesto však řada podniků investuje do péče o zákazníky až příliš málo času i prostředků. Nedostatek pozitivních referencí pak je nucena při vyhledávání nových klientů vyvažovat nižší cenou, a bohužel častokráte i nižší kvalitou služeb. A jak říká jedna marketingová poučka, pozitivní zkušenost zákazník sdělí čtyřem dalším lidem, zatímco o tu negativní se podělí s jedenácti.
Plánování projektů, řízení procesů i evidence zakázek pod jednou střechou
Všichni se zajisté shodneme, že bez informačního systému to dnes nejde. Pokud tedy nejste pastevec ovcí v severním Fagaraši. Nabídek CRM systémů je mnoho, ale vy doufáte, že se do několika let váš podnik rozroste? Nebo stále váháte, jestli je investice do CRM správná volba? A slyšeli jste už někdy o CRM systému, který poroste s vámi? Ne, není to výmysl. CRM systém lze snadno přizpůsobit klientovi na míru, ponechat pouze funkcionality, které skutečně potřebuje a systém postupně přizpůsobovat vývoji firmy. Stane se tak, že se z CRM stane v jedné firmě ERP a v další je CRM systém kromě vztahů se zákazníky využíván také ke správě účetnicví, řízení procesů i pracovních výkazů zaměstnanců. Jak velkou úlevu přináší do podniku sjednocení informačních systémů, vám asi nemusíme popisovat.
Analýza, implementace a nonstop zákaznická podpora
Úspěšné zavedení CRM systému v podniku závisí na důkladné analýze potřeb klienta a procesech firmy ještě před implementací CRM řešení. Ve Vistos CRM je pro nás samozřejmostí, že i po zavedení systému zůstáváme s klientem v kontaktu a CRM dál upravujeme podle jeho potřeb. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu je pro naše klienty, ale i zákazníky, kteří se o Vistos teprve zajímají, k dispozici zákaznická podpora na chatu, telefonu i e-mailu. Podívejte se i vy, jak dosáhnout úspěchu v řízení vztahů se zákazníky.