Potřebujete poradit s vaším CRM? Vybíráte nový systém pro management vztahů se zákazníky? Náš CRM specialista na zákaznické lince Vistos CRM je vám k dispozici 24 hodin denně.

Hierarchie v podnikání

Je hierarchie v podnikání nezbytností? Umíte si představit, jak by vypadala firma bez podřízených a šéfů? Jistě budete souhlasit, že bez jakéhokoli systému by se pracovalo těžko. Koneckonců, hierarchie se objevuje i mimo pracovní prostředí – ve vztazích mezi rodiči a dětmi, žáky a učiteli… Hierarchii však najdeme i zcela mimo lidský svět, například ve…

5 důvodů, proč zvolit CRM na míru

Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM? 1. Individuální volba modulů Sestavte si CRM z toho, co opravdu využíváte. Z 12 modulů, které přizpůsobíme vaší firmě na tělo, si sestavíte své vlastní CRM. 2.…

Tajemství řízení vztahu se zákazníky: CRM řešení, Customer Relationship Management

Spokojenost zákazníka anebo analýza není vše Člověk nemusí být právě CRM specialista, aby věděl, že spokojený zákazník je alfou i omegou každého podnikatele. Přesto však řada podniků investuje do péče o zákazníky až příliš málo času i prostředků. Nedostatek pozitivních referencí pak je nucena při vyhledávání nových klientů vyvažovat nižší cenou, a bohužel častokráte i nižší kvalitou služeb. A jak říká jedna marketingová…

Jak napsat formální e-mail

E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…

Malé trable kolem velké příležitosti

Používání CRM systému je vždy o příležitostech. Dalo by se tedy říci, že systém se stane CRM systémem, jakmile v něm spravujeme příležitosti, které vedou k potenciálnímu obchodu. Konkrétní aktivity, ze kterých tyto příležitosti sestávají, jsou pak pod nimi evidované. Zákazníci se často ptají, kde začíná a končí příležitost a jak ji nejlépe strukturovat. Na tuto zdánlivě jednoduchou…