Systém jako stavebnice

Nejoblíbenější moduly CRM řešení

Plánování práce u zákazníka se stane zábavou (vážně), jelikož operativně budete moci přidávat položky, které následně zvládnete vyfakturovat. Navíc bez zbytečného papírování, podpisová komponenta umožňuje se podepsat díky dotykové obrazovce rovnou v systému!

Zákaznická a Dodavatelská reklamace jako součást systému, která výrazně usnadní. Díky ní zvládnete vyřídit požadavky vašich zákazníků bleskurychle.

A když už jsme nakousli práci u zákazníka, tak musíme zmínit práci v systému a její organizaci – díky možnosti rozpadu projektu na jednotlivé úkoly, zvládnete práci efektivněji řešit a vyhodnocovat.

HelpDesk

Delegování ticketů, automatické notifikace řešitelů i vedoucích!

Servis

Vícepráce přímo u zákazníka a její snadná fakturace, to je nesporná výhoda modulu Servis.

Projektové řízení

Úkoly, úkoly a zase jenom úkoly. Jejich plánování, zobrazování v kalendářích, kontrola, vyhodnocování.

Reklamace

Spása pro vás a vaše zákazníky. Modul Reklamace usnadňuje zadávání reklamace od vašich zákazníků,ale i od vás pro dodavatele.

Obchodní plán

Plnění vašeho plánu a třeba možnost porovnání s loňskými zisky – to a mnoho dalšího.

HelpDesk

Podpora pro vaše zaměstnanci – interní HelpDesk, ale i pro zákazníky, partnery atd. – externí HelpDesk, může být součástí vašeho systému Vistos CRM!

Dopřejte všem maximální péči, ať se cítí jako v bavlnce. Se zvyšujícími se nároky na péči o své klienty (i zaměstnance) je zapotřebí být dále než konkurence, a proto sofistikované řešení pro správu tohoto přijde vhod.

Servis

Modul servis nabízí usnadnění práce s víceprací

Plánujete práci u zákazníka? Plánujte ve Vistos CRM. Díky modulu Servis dokážete na místě přidávat v systému další položky, které budete následně vyfakturovat.

Projektové řízení

Projektové řízení jako alfa a omega fungování společnosti.

Rozklad projektu na mnoho dílčích úkolů a podúkolů, to je oč tu běží. Díky rozdělení práce mezi jednotlivé řešitele zvýšíte efektivitu a daný projekt vyřešíte raz-dva..

Reklamace

Možnost zákaznické a dodavatelské reklamace? Hotová věc!

Svět se zrychluje, zákazníci přibývají a s nimi počet reklamací. Jak ale nabídnout zákazníkům maximální pozornost a neztrácet přitom čas se zdlouhavým zadáváním? Nabízíme plnou automatizaci!