Call centrum

Modul Call centrum přijde vhod všem firmám, které komunikují s velkým počtem zákazníků na denní bázi. Díky integraci s komunikační systémem OptimCall si můžete zobrazovat v reálném čase informace o zákazníkovi a relevantní informace o něm.

Pokud jste si se zákazníkem dohodli hovor někdy v budoucnu, zaznamejte si ho jako plánovaný hovor přímo do Vistosu a už Vám žádný důležitý telefonát neunikne.

timeline_pre_loader

Integrace OptimCall

Vistos CRM si rozumí s komunikačním systémem OptimCall, pokud má tedy Vaše firma call centrum či telefonní ústřednu, můžete si příchozí hovory zintegrovat s Vistos CRM.

Notifikace v reálném čase

Dostávejte notifikace o příchozích hovorech v reálném čase. Poznáte tak, jestli s volajícím již někdo hovoří, nebo pokud stále čeká na spojení. Případně pokud zákazník zavěsí, můžete mu zavolat později.

Nechte si zobrazit informace o kontaktu

Vistos CRM vyhledá veškeré uložené údaje podle telefonního čísla zákazníka a v notifikaci se zobrazí veškeré potřebné informace o něm, jako jméno a příjmení, poslední objednávky nebo faktury.

Z neznámých čísel udělejte nový kontakt

Něco nečekaného nebo servis pravidelný plánovaný? Se vším systém počítá. U pravidelných servisů systém připomíná, aby nebylo zapomenuto (a vše je v kalendáři!).

Z neznámých čísel udělejte nový kontakt

Pokud Vám volá neznámé telefonní číslo, můžete z něj kdykoliv během hovoru vytvořit nový kontakt.  Až bude příště znovu volat, bude již evidovaný jako zákazník.

Plánujte si hovory do budoucna

Zaznamenejte si plánované hovory a už nikdy nezapomenete na důležitý telefonát. Plánovaný hovor se zobrazí pověřené osobě i v kalendáři.

*Chcete vše nejdříve společně probrat?

Rádi vám poradíme, vše ukážeme nebo se rovnou domluvíme na setkání.