České CRM, které vám dá vítr do plachet – to je Vistos CRM. Podívejte se na české CRM, které vám dá vítr do plachet.

Vistos CRM on premises

Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?

Spouštíme portál Zákaznické online podpory

Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli pro crm pomoc vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka!

Avantica: S konstantním růstem společnosti vznikla potřeba systému

Společnost Avantica s.r.o. umožňuje svým zákazníkům bezpečně uchovávat a vylepšovat fotografie a videozáznamy prostřednictvím jejich digitalizace. Dokáže veškeré analogové materiály – audio, video i fotografické materiály – přepsat do digitální podoby. Ani celuloidové pásky nejsou problém. Touto činností se společnost zabývá už od roku 2007. Od té doby vzniklo přes 450 sběrných a 500 výdejních míst po celé České i…

Vistos CRM & Merk – pár roku!

Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.

Srovnání CRM: Vistos má náskok!

Vistos CRM má vždy náskok před konkurencí. Zjistěte, v čem spočívá jeho výhoda!

Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…

Implementace CRM polopatě

Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…

Vyzkoušejte DEMO Vistos CRM zdarma

Chcete si všechno vždy nejdříve vyzkoušet, než investujete do dané věci čas a/nebo peníze? Rozhodně souhlasíme! Proto jsme pro vás vytvořili DEMO Vistos CRM. DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat ještě předtím, než ho naimplementujete…

Rok 2017 ve Vistos CRM

Co všechno se v loňském roce změnilo? Čeho jsme dosáhli? Vistos CRM má za sebou jeden z nejúspěšnějších roků v celé své historii. Vistos CRM 3 už používají klienti v Česku i Americe Jsme přesvědčení, že na českém trhu neexistuje podobné řešení, jako je Vistos CRM 3. Naši klienti to podle zpětných vazeb vidí stejně.…

Vaše zisky přehledně – podnikání graficky

Rčení, že jeden obrázek je nad tisíc slov, platí v podnikání dvojnásob. Obsáhlé tabulky a texty, ve kterých je třeba dlouhé hodiny hledat, abyste našli potřebné údaje, jsou passé. Sledujte ve Vistos CRM své zisky v přehledných grafech, které si můžete uzpůsobit jen podle sebe. Barvy, řazení, typ grafu a mnoho dalšího si můžete sami vybrat a nastavit –…

Přichází doba zákaznická

Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…

Angličtina ve Vistos CRM? No problem!

English is important, but the client is importanter? I když vám angličtina nedělá zásadní potíže, v cizím jazyce je snadné se splést. V přátelském hovoru to tolik nevadí, hrubky ve formální, či dokonce hromadné korespondenci mohou zadělat na pořádné faux-pass. Jenže jak na automatickou korekci v českém CRM? Grammarly Doplněk Grammarly pro automatickou korekci v Google Chrome…

Po čem klient prahne vol.1

Přání klientů napříč obory jsou natolik specifická, že nelze vytvořit univerzální návod, jak si zákazníky získat a udržet. Existuje však několik opomíjených drobností, které ocení zákazník v řeznictví stejně, jako klient softwarové společnosti.

Mýty a fakta. Nebojte se GDPR!

GDPR CRM? Na internetu se to hemží „zaručenými“ radami a tipy, jak se připravit na GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Není pochyb o tom, že se jedná o celou řadu kroků, které zkomplikují život nejedné firmě. Máte-li i vy za sebou některé z nabízených školení nebo konzultaci od nově vzniknuvších odborníků, jistě nám dáte za…

Číselníky ve Vistos CRM – urychlete si práci!

Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete ponechat přednastavené nebo si je upravit sami kdykoli…

Jak napsat formální e-mail

E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…

Personalizované e-maily: používáte je správně?

Personalizujte poštu s Vistos CRM jedním kliknutím! Newslettery a personalizované e-maily už nepředstavují jen způsob, jak zvýšit míru konverze. Zákazníci vnímají tuto drobnost jako standardní službu dobře fungující společnosti. V anonymním on-line světě vyhrává ten, kdo svým klientům ukáže, že mu na nich záleží. Nejjednodušším způsobem, jak začít, je e-mail začínající osobním oslovením ve správném tvaru. Hýčkejte…