Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví POHODA o CRM nástroj.
POHODA a CRM
Propojení účetního systému POHODA s Vistos CRM vám otevírá rozsáhlé možnosti komplexní platformy. S přímou vazbou na účetní systém POHODA. Synchronizace probíhá v pozadí, bez vašich zásahů.
PŘÍNOSY
Pomocí Vistos CRM můžete plánovat, řídit a vyhodnocovat veškeré části vašeho podnikání. Obchod (nákup, prodej), marketing, projektové řízení, helpdesk, dokument management, a díky velké míře přizpůsobitelnosti Vistos CRM tak i vaše specifické moduly.
O PROPOJENÍ
Propojení mezi Vistos CRM a účetním systémem POHODA je realizováno pomocí mServeru Pohody. Přenos dat z Vistos CRM do Pohody se tak děje okamžitě. Z Pohody do Vistos CRM pak v pravidelných předdefinovaných intervalech.
MOŽNOSTI SMĚRU
Nabízíme synchronizaci dvojího typu. Buď lze přenášet záznamy z Vistos CRM do účetního systému POHODA, nebo naopak. Tedy ze systému POHODA do Vistos CRM. Během nastavení synchronizačního můstku s vámi projdeme pro vás nejoptimálnější variantu nastavení.
POSTUP PŘI SYNCHRONIZACI
Společně s vámi procházíme vaše nastavení POHODY a vaše požadavky na přenos informací z Vistos CRM do POHODY a obráceně. Synchronizační můstek nastavíme na základě provedené analýzy. Před ostrým spuštěním se prování zkušební přenos dat. Pro plné nasazení a spuštění synchronizačního můstku potřebujeme zhruba 14 dní.