Jak být v práci efektivní? Vytěžte ze vztahů se zákazníky maximum a začněte ve vaší firmě používat CRM na míru.
Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
Jsou s námi a když jsou zelené, jsou v nejlepším stavu. Řeč je o rostlinách. Jak s nimi souvisí CRM? Zdánlivě nijak, ale pokud jsou v kanceláři, jde do tuhého!
Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli pro crm pomoc vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka!
Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví POHODA o CRM nástroj.
Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.