Online CRM systém Vistos – jednoduchý a výkonný nástroj pro správu a péči o zákazníky. Získejte úplný přehled a pořádek v komunikaci s klienty.

Tajemství řízení vztahu se zákazníky: CRM řešení, Customer Relationship Management

Spokojenost zákazníka anebo analýza není vše Člověk nemusí být právě CRM specialista, aby věděl, že spokojený zákazník je alfou i omegou každého podnikatele. Přesto však řada podniků investuje do péče o zákazníky až příliš málo času i prostředků. Nedostatek pozitivních referencí pak je nucena při vyhledávání nových klientů vyvažovat nižší cenou, a bohužel častokráte i nižší kvalitou služeb. A jak říká jedna marketingová…

Jak docílit efektivního CRM?

CRM se od jiných systémů vlastně moc neliší. Na čem tedy stojí jeho efektivita? Stavební kameny efektivity CRM ·       poctiví uživatelé ·       dobře přenesené firemní procesy do CRM systému ·       kvalitní pracovní prostředí systému pro operativu a management ·       kvalitní reporting v systému pro operativu a management ·       extra přidaná hodnota systému Co znamená „poctivý uživatel“? Nejvyšší…

Zavedení nového informačního systému? Není čeho se bát!

Čím začít před zavedením informačního systému, jako je třeba Vistos CRM? Nestačí zavést jen tak ledajaký systém. Jde nám o maximální efekt nového a kvalitního CRM. Proto každý implementátor takovýchto řešení provede zákazníka tzv. „předimplementační fází“ a položí mu klíčové otázky. Jak komplexně chcete implementaci pojmout? Je vaším cílem dílčí samostatné řešení nebo uvažujete o větším záběru a…