Drtivá většina našich spokojených zákazníků funguje v online CRM prostředí. Svá data mají u nás. Jaké jsou výhody a existují další možnosti?
Výhody online CRM
Většina našich zákazníků využívá Vistos CRM formou SaaS, tedy formou, kdy je systém poskytován jako služba a spolu s daty se nachází v zabezpečeném prostředí serverů týmu Vistos CRM. Přínos pro zákazníka spočívá v nepotřebě investic do nákupu software a hardware. Zákazník platí za systém formou měsíčního nájmu, což znamená oproštění se od řady problémů, které jsou tak kladeny na poskytovatele (jako třeba volba technologií pro vývoj řešení atd.).
A jelikož je vše v cloudovém prostředí, je možné se skrze připojení internetu do svého Vistos CRM přihlásit a pracovat v něm odkudkoli a kdykoli.
CRM on-premise
Vistos CRM jako systém je možné mít spolu s daty na svém hardware. Tato forma je opačnou od SaaS, kterou jsme zmínili dříve. Zpravidla je požadována velkými společnostmi.
On-Premise CRM je hostován na vašem kancelářském serveru, je nutné jej nainstalovat a konfigurovat. Takový CRM je přístupný přes Local Area Network společnosti, to znamená, že nevyžaduje připojení k internetu. On-Premise CRM je také nazýván On-site CRM.
DEMO Vistos CRM
Hledáte osvědčený prodejní nástroj, který vám pomůže uzavřít více obchodů? Přihlaste se k bezplatnému 30dennímu demu Vistos CRM a zjistěte, jak vám může naše řešení pomoci podnikat! V případě potřeby je vždy připravený tým zákaznické podpory.