S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Odpověď na vše: mít v tom systém! Ideálně systém Vistos CRM. Vistos je pomocník, který vašim zaměstnancům vykouzlí úsměv na tváři. Pomáhá totiž předcházet opětovnému zadávání dat, čímž šetří čas všech. A nejen to – jde s dobou a stejně jako na sociálních sítích, i v něm lze svou práci sdílet. Jednoduše přiřadíte práci k jejím řešitelům, kteří si ji mohou rozdělit nebo na ní pracovat od začátku do konce společně. Od vytvoření obchodní příležitosti k dovršení konečné fáze – třeba získání zákazníka – může kooperovat celý tým vašich obchoďáků (nebo jen část) a neztratí přitom přehled.
CRM zajistí ve firmě přehled
A to se hodí! Třeba ve chvíli, kdy je jeden z týmu nemocný nebo v terénu a je potřeba rychle uvést do situace nového hráče. Jak, když nemá nikdo čas na zasvěcování? Díky zaneseným informacím u konkrétního problému může nováček rychle pochopit oč se jedná a pomoc s řešením. A to nemáme na mysli třeba jen zápis z jednání, ale třeba chat, kde krom vtípků kolegů může nalézt odpovědi na své otázky bez toho, aniž by se dotazoval.
Firemní komunikace napříč CRM
Nad příležitostí, zákazníkem a dalšími vašimi záznamy mohou k nim přiřazení zaměstnanci diskutovat, vyměňovat si informace či přikládat soubory. Pokud vám asistentka vytvoří prezentaci pro pondělní schůzku, nahraje vám ji v kalendáři přímo ke schůzce, kde ji vy naleznete. Žádné přeposílání různých souborů různými komunikačními kanály – stačí Vistos CRM.
Nic nezapadne, vše dohledáte
Zároveň neztratíte historii změn. Tu systém uchovává a třeba vy, jako ředitel nebo vedoucí týmu, se můžete podívat kdy a kdo co udělal. Jen tak pro kontrolu nebo proto, že kdy se daná změna provedla. Jak na historii? Mrkněte na náš článek zde.
Na nic nezapomenete
Systém sám umí informovat (e-mailem nebo upozorněním v systému) jednotlivé zaměstnance o novinkách příležitosti – třeba pokud se objevil zádrhel, něco je potřeba nebo vše běží jako po drátkách. A vedoucí může dostat už jen info e-mailem, že obchodní příležitost dopadla na výbornou.