Jak být v práci efektivní? Vytěžte ze vztahů se zákazníky maximum a začněte ve vaší firmě používat CRM na míru.
V dnešní době se efektivní komunikace s zákazníky stává klíčovým faktorem úspěchu každého podnikání. E-mailové a SMS kampaně jsou mocným nástrojem pro udržení kontaktu, budování vztahů a zvyšování loajality zákazníků. Ecomail je marketingová platforma, která se zaměřuje právě na tyto aspekty. Pokud hledáte řešení, které vám pomůže optimalizovat vaše marketingové aktivity a dosáhnout lepších výsledků,…
OptimCall centrum je ideálním řešením pro firmy, které denně komunikují s velkým množstvím zákazníků. Díky integraci s komunikačním systémem OptimCall získáte v reálném čase přístup k důležitým informacím o vašich zákaznících a jejich historii. Co je Optimcall? OptimCall je firemní telefonní systém, který kombinuje funkce VoIP telefonní ústředny a call centra. Tento systém slouží jako…
Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
Jsou s námi a když jsou zelené, jsou v nejlepším stavu. Řeč je o rostlinách. Jak s nimi souvisí CRM? Zdánlivě nijak, ale pokud jsou v kanceláři, jde do tuhého!
Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli pro crm pomoc vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka!
Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví POHODA o CRM nástroj.
Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.
Pracujte ve firmě efektivně. Využijte možností, které současné technologie nabízejí, vsaďte na CRM. Práce s CRM Vistos vás bude bavit!
Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.
Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet?
Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…
Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…
CRM kalendář? Kolik si letos dáte předsevzetí? A jak chcete, aby váš rok 2018 vypadal? Věštit z ruky vám nebudeme, ale s kalendářem budete vždy přesně vědět, co vás čeká.
Jaké prvky marketingu lze v CRM využít? Jakými způsoby lze klienty oslovit? Odpovídá marketingový specialista Jan Maňas ze společnosti Euro Softworks.
Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…
Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM?