Hledáte ideální CRM systém pro vaši firmu? Vyzkoušejte Vistos CRM na míru.
V dnešní době se efektivní komunikace s zákazníky stává klíčovým faktorem úspěchu každého podnikání. E-mailové a SMS kampaně jsou mocným nástrojem pro udržení kontaktu, budování vztahů a zvyšování loajality zákazníků. Ecomail je marketingová platforma, která se zaměřuje právě na tyto aspekty. Pokud hledáte řešení, které vám pomůže optimalizovat vaše marketingové aktivity a dosáhnout lepších výsledků,…
OptimCall centrum je ideálním řešením pro firmy, které denně komunikují s velkým množstvím zákazníků. Díky integraci s komunikačním systémem OptimCall získáte v reálném čase přístup k důležitým informacím o vašich zákaznících a jejich historii. Co je Optimcall? OptimCall je firemní telefonní systém, který kombinuje funkce VoIP telefonní ústředny a call centra. Tento systém slouží jako…
Sepsali jsme několik bodů, v nichž náš Vistos CRM vyniká, a které vám mohou pomoci v zorientování se ve funkcích, které CRM zařízení nabízejí a v tom, jak může být takový systém prospěšný vám.
Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení!
Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat.
Jako každý rok, i letos jste nás mohli vidět na konferenci EXPO POHODA, kterou pravidelně pořádá STORMWARE, který vyvíjí ekonomický systém POHODA.
Pátráte po mapách a hledáte přesnou adresu? Chcete mít ve své databázi existující adresy?
Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
Jsou s námi a když jsou zelené, jsou v nejlepším stavu. Řeč je o rostlinách. Jak s nimi souvisí CRM? Zdánlivě nijak, ale pokud jsou v kanceláři, jde do tuhého!
Kvalitní plán dává souhrnnou informaci o plnění obchodních aktivit vašich zaměstnanců. Jak na prodejní plán s Vistos CRM?
Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Drtivá většina našich spokojených zákazníků funguje v online CRM prostředí. Svá data mají u nás. Jaké jsou výhody a existují další možnosti?
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
Úkolujete rádi, úkolujete často? A už jste si zkusili práci s úkoly ve Vistos CRM?
Vistos CRM jako téma vysokoškolských prací šikovných studentů, kteří se soustředí na porovnávání nabízených systémů v České republice.
Znáte to, moment, kdy něco nevíte a chcete se zeptat, ale nevíte, koho a kde? Pokud máte Vistos CRM, tak tyto obavy můžete hodit za hlavu. Máte totiž možnost Diskuze – Firemní komunikace +.
Nezaspat dobu a mít data o zákaznících pod palcem. Teda… ve vašem CRM. Nabízíme propojení s vašimi webovými stránkami a řešením Vistos CRM.
Rychlá objednávka a online platba je dnes již standardním požadavkem drtivé většiny zákazníků. Stálému vývoji v oblasti online obchodu se neustále věnuje také systém nopCommerce, který poskytuje neuvěřitelně velké množství vychytávek, které usnadní jeho uživatelům a zákazníkům život.
S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví POHODA o CRM nástroj.
Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.
Pracujte ve firmě efektivně. Využijte možností, které současné technologie nabízejí, vsaďte na CRM. Práce s CRM Vistos vás bude bavit!
Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.
Oba systémy seženete v cloudu, oba mohou nabídnout zjednodušení a automatizaci procesů ve firmě.
Kontaktní centrum postavené na CRM? Chcete vašim zákazníkům splnit vše, co jim na očích vidíte? V kontaktním centru propojeném s CRM to pro vás bude hračka.
Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet?
Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…
Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…
Chcete si všechno vždy nejdříve vyzkoušet, než investujete do dané věci čas a/nebo peníze? Rozhodně souhlasíme! Proto jsme pro vás vytvořili DEMO Vistos CRM. DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat ještě předtím, než ho naimplementujete…
Co všechno se v loňském roce změnilo? Čeho jsme dosáhli? Vistos CRM má za sebou jeden z nejúspěšnějších roků v celé své historii. Vistos CRM 3 už používají klienti v Česku i Americe Jsme přesvědčení, že na českém trhu neexistuje podobné řešení, jako je Vistos CRM 3. Naši klienti to podle zpětných vazeb vidí stejně.…
CRM kalendář? Kolik si letos dáte předsevzetí? A jak chcete, aby váš rok 2018 vypadal? Věštit z ruky vám nebudeme, ale s kalendářem budete vždy přesně vědět, co vás čeká.
Práce s CRM? Svěřené kompetence mohou s vašimi zaměstnanci udělat divy! Sepsali jsme pár postřehů, které by vám s prací ve vašem CRM mohli napomoci.
Jaké prvky marketingu lze v CRM využít? Jakými způsoby lze klienty oslovit? Odpovídá marketingový specialista Jan Maňas ze společnosti Euro Softworks.
Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…
English is important, but the client is importanter? I když vám angličtina nedělá zásadní potíže, v cizím jazyce je snadné se splést. V přátelském hovoru to tolik nevadí, hrubky ve formální, či dokonce hromadné korespondenci mohou zadělat na pořádné faux-pass. Jenže jak na automatickou korekci v českém CRM? Grammarly Doplněk Grammarly pro automatickou korekci v Google Chrome…
Přání klientů napříč obory jsou natolik specifická, že nelze vytvořit univerzální návod, jak si zákazníky získat a udržet. Existuje však několik opomíjených drobností, které ocení zákazník v řeznictví stejně, jako klient softwarové společnosti.
Na našem chatu se diskuze pořádně rozjíždí, a proto jsme vybrali 5 nejčastějších otázek, které kladete naší Ivě.
Tiskové reporty CRM systému Vistos CRM umožňují, že každý dokument nese jasný otisk vaší firmy. Prezentujte vaši společnost pomocí vygenerovaných reportů s předpřipraveným designem.
POHODA a CRM? Máme pro vás pár informací ohledně směrů toků vašich dat mezi účetnickým systémem a vaším CRM.
O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
Zatímco laické pozorování výsledků podnikání lze interpretovat různě, kvalitní CRM reporty jsou základními kameny, na kterých můžete stavět. Proč je reportování tak důležité? Samotné CRM vám umožní mít přehled o veškerých informacích týkajících se vašich klientů. Pokud však můžete vytvářet sofistikované reporty, získáte informací mnohem více. CRM reporty jsou přitom dostupné podnikům všech velikostí. 1)…
Používáte hromadnou korespondenci? Zatímco anonymní e-maily často končí ve složce „koš“, ty s osobním oslovením si získají adresátovu pozornost i důvěru mnohem snáze. Jak ale zařídit, aby každý ze stovek e-mailů začínal oslovením ve správném tvaru? Ukažte klientovi, že vám na něm záleží! Poučky ze základní školy o skloňování příjmení si už pamatuje málokdo. O to důležitější je…
Jste pod neustálým tlakem interakcí? Svět obchodu se odpradávna zakládá na výměně kontaktů. Bez kontaktů cesta za úspěchem jakoby ani neexistovala. Získat přehled o lidech, kteří vám zasílají e-maily, ještě nikdy nebylo tak snadné. Služba Rapportive vám ukáže profil každého člověka, který vám napíše. Funkce Rapportive je založená na informacích ze sítě LinkedIn. Jednoduše – pokud má odesílatel zprávy…
Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete ponechat přednastavené nebo si je upravit sami kdykoli…
Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?
E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…
Jak na efektivní obchodní procesy a co přinese jejich standardizace v kvalitním CRM systému?
Možná si řeknete „CRM přeci není k řízení projektů, to ví každý…“
Efektivní CRM proces se ve Vistos CRM liší od jiných systémů hned v několika bodech, které jsme sepsali do několika bodů níže.
Implementace CRM? Čím začít před zavedením informačního systému, jako je třeba Vistos CRM?