Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí
Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat.
České CRM, které vám dá vítr do plachet – to je Vistos CRM. Podívejte se na české CRM, které vám dá vítr do plachet.
Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat.
Pátráte po mapách a hledáte přesnou adresu? Chcete mít ve své databázi existující adresy?
Jsou s námi a když jsou zelené, jsou v nejlepším stavu. Řeč je o rostlinách. Jak s nimi souvisí CRM? Zdánlivě nijak, ale pokud jsou v kanceláři, jde do tuhého!
Kvalitní plán dává souhrnnou informaci o plnění obchodních aktivit vašich zaměstnanců. Jak na prodejní plán s Vistos CRM?
Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Drtivá většina našich spokojených zákazníků funguje v online CRM prostředí. Svá data mají u nás. Jaké jsou výhody a existují další možnosti?
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
Úkolujete rádi, úkolujete často? A už jste si zkusili práci s úkoly ve Vistos CRM?
Vistos CRM jako téma vysokoškolských prací šikovných studentů, kteří se soustředí na porovnávání nabízených systémů v České republice.
Znáte to, moment, kdy něco nevíte a chcete se zeptat, ale nevíte, koho a kde? Pokud máte Vistos CRM, tak tyto obavy můžete hodit za hlavu. Máte totiž možnost Diskuze – Firemní komunikace +.
Rychlá objednávka a online platba je dnes již standardním požadavkem drtivé většiny zákazníků. Stálému vývoji v oblasti online obchodu se neustále věnuje také systém nopCommerce, který poskytuje neuvěřitelně velké množství vychytávek, které usnadní jeho uživatelům a zákazníkům život.
S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli pro crm pomoc vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka!
Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví POHODA o CRM nástroj.
O Avantica, s.r.o. Společnost Avantica s.r.o. umožňuje svým zákazníkům bezpečně uchovávat a vylepšovat fotografie a videozáznamy prostřednictvím jejich digitalizace. Dokáže veškeré analogové materiály – audio, video i fotografické materiály – přepsat do digitální podoby. Ani celuloidové pásky nejsou problém. Touto činností se společnost zabývá už od roku 2007. Od té doby vzniklo přes 450 sběrných a 500 výdejních míst po…
Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.
Pracujte ve firmě efektivně. Využijte možností, které současné technologie nabízejí, vsaďte na CRM. Práce s CRM Vistos vás bude bavit!
Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.
Kontaktní centrum postavené na CRM? Chcete vašim zákazníkům splnit vše, co jim na očích vidíte? V kontaktním centru propojeném s CRM to pro vás bude hračka.
Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet?
Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…
Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…
Chcete si všechno vždy nejdříve vyzkoušet, než investujete do dané věci čas a/nebo peníze? Rozhodně souhlasíme! Proto jsme pro vás vytvořili DEMO Vistos CRM. DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat ještě předtím, než ho naimplementujete…
Co všechno se v loňském roce změnilo? Čeho jsme dosáhli? Vistos CRM má za sebou jeden z nejúspěšnějších roků v celé své historii. Vistos CRM 3 už používají klienti v Česku i Americe Jsme přesvědčení, že na českém trhu neexistuje podobné řešení, jako je Vistos CRM 3. Naši klienti to podle zpětných vazeb vidí stejně.…
Rčení, že jeden obrázek je nad tisíc slov, platí v podnikání dvojnásob. Obsáhlé tabulky a texty, ve kterých je třeba dlouhé hodiny hledat, abyste našli potřebné údaje, jsou passé. Sledujte ve Vistos CRM své zisky v přehledných grafech, které si můžete uzpůsobit jen podle sebe. Barvy, řazení, typ grafu a mnoho dalšího si můžete sami vybrat a nastavit –…
CRM kalendář? Kolik si letos dáte předsevzetí? A jak chcete, aby váš rok 2018 vypadal? Věštit z ruky vám nebudeme, ale s kalendářem budete vždy přesně vědět, co vás čeká.
Práce s CRM? Svěřené kompetence mohou s vašimi zaměstnanci udělat divy! Sepsali jsme pár postřehů, které by vám s prací ve vašem CRM mohli napomoci.
Jaké prvky marketingu lze v CRM využít? Jakými způsoby lze klienty oslovit? Odpovídá marketingový specialista Jan Maňas ze společnosti Euro Softworks.
Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…
English is important, but the client is importanter? I když vám angličtina nedělá zásadní potíže, v cizím jazyce je snadné se splést. V přátelském hovoru to tolik nevadí, hrubky ve formální, či dokonce hromadné korespondenci mohou zadělat na pořádné faux-pass. Jenže jak na automatickou korekci v českém CRM? Grammarly Doplněk Grammarly pro automatickou korekci v Google Chrome…
Přání klientů napříč obory jsou natolik specifická, že nelze vytvořit univerzální návod, jak si zákazníky získat a udržet. Existuje však několik opomíjených drobností, které ocení zákazník v řeznictví stejně, jako klient softwarové společnosti.
Na našem chatu se diskuze pořádně rozjíždí, a proto jsme vybrali 5 nejčastějších otázek, které kladete naší Ivě.
Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM?
POHODA a CRM? Máme pro vás pár informací ohledně směrů toků vašich dat mezi účetnickým systémem a vaším CRM.
O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
GDPR CRM? Na internetu se to hemží „zaručenými“ radami a tipy, jak se připravit na GDPR neboli Obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Není pochyb o tom, že se jedná o celou řadu kroků, které zkomplikují život nejedné firmě. Máte-li i vy za sebou některé z nabízených školení nebo konzultaci od nově vzniknuvších odborníků, jistě nám dáte za…
Naše aplikace Vistos CRM je vyzbrojena mnoha užitečnými vychytávkami, které vám pomohou dostat z dat o lidech i společnostech maximum.
Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete ponechat přednastavené nebo si je upravit sami kdykoli…
Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?
E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…
Personalizujte poštu s Vistos CRM jedním kliknutím! Newslettery a personalizované e-maily už nepředstavují jen způsob, jak zvýšit míru konverze. Zákazníci vnímají tuto drobnost jako standardní službu dobře fungující společnosti. V anonymním on-line světě vyhrává ten, kdo svým klientům ukáže, že mu na nich záleží. Nejjednodušším způsobem, jak začít, je e-mail začínající osobním oslovením ve správném tvaru. Hýčkejte…
Jak na efektivní obchodní procesy a co přinese jejich standardizace v kvalitním CRM systému?
Možná si řeknete „CRM přeci není k řízení projektů, to ví každý…“
Efektivní CRM proces se ve Vistos CRM liší od jiných systémů hned v několika bodech, které jsme sepsali do několika bodů níže.
Implementace CRM? Čím začít před zavedením informačního systému, jako je třeba Vistos CRM?