Kvalitní plán dává souhrnnou informaci o plnění obchodních aktivit vašich zaměstnanců. Jak na prodejní plán s Vistos CRM?
Prodejní plán v CRM
Prodejní plán ve Vistos CRM slouží jako nástroj pro stanovení prognózy vývoje obchodu. Jeho zadání probíhá pro jednotlivé obchodníky, období, zákazníky, a to v množství či prodejní ceně.
Takto získané informace jsou východiskem pro představu, jak úspěšní naši obchodníci jsou a v jakých například za jaká období si zaslouží odměnu.
Plánovat můžete navíc v různých obdobích – měsíčně, čtvrtletně či ročně – jak je ctěná libost. Ve srovnání plánu s předešlým rokem navíc uvidíte, v jakých obdobích se vám daří lépe a v jakých hůře.
S Vistos CRM můžete snadno své kolegy úkolovat v prodeji a sledujte v plnění plánu.
Jak pracovat s Plánem zjistíte na stránkách Zákaznické podpory.