Implementace CRM? Čím začít před zavedením informačního systému, jako je třeba Vistos CRM?
Nestačí zavést jen tak ledajaký systém. Jde nám o maximální efekt nového a kvalitního CRM. Proto každý implementátor takovýchto řešení provede zákazníka tzv. „předimplementační fází“ a položí mu klíčové otázky.
Jak komplexně chcete implementaci pojmout?
Je vaším cílem dílčí samostatné řešení nebo uvažujete o větším záběru a tedy i větším efektu? Z vlastní zkušenosti známe případy, kdy náš CRM systém nahradil hned několik předchozích systémů najednou.
Je vaše firma připravena se vnitřně měnit?
Pro co největší efektivitu a vhodné nastavení celého CRM potřebujeme vědět, zda zavádíme pouze informační systém nebo měníme celou realitu fungování firmy.
Pokud se chcete na cokoli ohledně implementace CRM zeptat, kontaktujte naši Zákaznickou podporu, která veškeré vaše dotazy ráda zodpoví.