Efektivní CRM proces se ve Vistos CRM liší od jiných systémů hned v několika bodech, které jsme sepsali do několika bodů níže.
Stavební kameny efektivity CRM
· poctiví uživatelé
· dobře přenesené firemní procesy do CRM systému
· kvalitní pracovní prostředí systému pro operativu a management
· kvalitní reporting v systému pro operativu a management
· extra přidaná hodnota systému
Co znamená „poctivý uživatel“?
Nejvyšší efektivity dosahují uživatelé, kteří využívají CRM na maximum. Zapisují do něj všechny své aktivity, a proto jim nikdy nic neunikne. Rychlé a přesné informace zlepšují také management.
Know-how
Přenesení firemních procesů do CRM je vlastně totéž, co aplikace firemního know-how do systému. Jen tak může CRM systém dosahovat těch nejlepších výsledků a být vaší společnosti skutečným parťákem.
Vždy něco navíc
Každý solidní CRM systém by vám měl nabídnout nějakou přidanou hodnotu. S Vistos CRM získáte vždy něco navíc. A pokud tápete, je zde super Zákaznická podpora, která vám vždy s ochotou poradí!