Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Co je CRM?
CRM (z ang. customer relationship management) je termín znamenající řízení vztahů se zákazníky, který se v praxi uplatňuje jako klíč firemní strategie mající sloužit k budování pevných vztahů s klienty. Nikoho tedy nepřekvapí, že se jedná o systém, který slouží ke komunikaci společnosti navenek. S postupem doby se však tento systém zaměřený ke komunikaci vyvíjí, a tak se k němu přidávají další přidružené dovednosti, které s komunikací souvisejí. Tedy marketing, obchod či podpora. Tímto se do systému dostává část společnosti, kterou je třeba efektivně řídit, a proto je potřeba systémem postihnout i vnitropodnikový proces, aby nedošlo ke zmatku.
Co je CRM systém?
CRM systém je alfou a omegou společnosti, která chce s klienty budovat pevné vztahy. Systém se tak uplatní při realizaci strategie od prvotního nápadu přes realizaci k podpoře s klientem. Využito je technologií a funkcí, které mají za úkol usnadňovat práci svým uživatelům, a tak CRM systém automatizuje, monitoruje a vyhodnocuje. Zpracovávaná data jsou společnosti užitkem v podobě reportů, které dávají jasný přehled nad uskutečněnými aktivitami.
Jaké jsou přínosy CRM?
- CRM umožňuje přístup odkudkoli a kdykoli k zákazníkům a informacím o nich,
- Díky CRM řešíte obchodní proces efektivněji,
- CRM pomáhá k budování spokojených a konzistentních vztahů se zákazníky,
- CRM dá vašemu fungování řád, standardizuje proces, čímž udělá fungování přehledné.
Vistos CRM
CRM řešení Vistos CRM má vše, co je uvedeno a ještě spoustu funkcí, které vám usnadní život, navíc. Stačí si ho vyzkoušet a nebudete chtít jiné CRM. Systém je přínosem pro všechny společnosti, které chtějí růst a svůj systém neměnit – VIstos CRM roste s nimi.