Na našem chatu se diskuze pořádně rozjíždí, a proto jsme vybrali 5 nejčastějších otázek, které kladete naší Ivě.
1. Jakou formou se Vistos CRM platí?
Vistos CRM si nejprve na měsíc zdarma vyzkoušíte, a pak teprve platíte. Měsíčně 500 Kč za jednoho uživatele. Také si můžete přiobjednat další služby, jako je například školení zaměstnanců, programátor, zálohu dat či řadu výhodných balíčků.
2. Umí Vistos posílat hromadné maily?
Samozřejmě, že ano. Víme, jak důležitou roli hraje hromadná korespondence nejen v marketingu, ale také v péči o zákazníka. Abychom vám co nejvíce zjednodušili práci, se jednotlivé e-maily dokonce samy přiřadí ke konkrétním klientům. Díky tomu neztratíte v systému přehled a budete vždy vědět, koho jste již oslovili a jak komunikace probíhala.
3. Jak vypadá synchronizace s Pohodou?
Ve Vistos CRM si můžete vybrat ze čtyř typů synchronizace a navíc si ještě sami zvolit, která pole se mají přenášet. Tak například, přejete-li si kromě vašeho účetního systému používat také CRM, můžete veškeré účetnictví nadále provádět v Pohodě. Informace o platbách, klientech a další se do Vistos CRM přenesou pro zpětnou evidenci. Svá data tak budete mít stále v bezpečí a navíc za vás bude CRM udržovat přehled o tom, s kým obchodujete a o všech informacích o klientech.
4. Může si ve Vistos CRM sám zákazník aktivovat a deaktivovat uživatele?
Ano, může. Ctíme zásadu, že vaše CRM = vaše pravidla. Je jen na vás, kdo uvidí které části vašeho CRM, bude moci provádět změny v jednotlivých modulech a další. Za deaktivované uživatele samozřejmě neplatíte.
5. Programátorské úpravy: Můžeme si upravit kdykoli cokoli?
Jasně! Naši programátoři jsou připraveni vyslechnout veškeré vaše potřeby a upravit Vistos CRM přesně podle vašeho přání. A to nejen před jeho implementací, ale i během celého průběhu jeho používání.