Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů?
„Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“
Nastavení na míru
Že se člověk musí smířit s tím, že všechny funkcionality CRM systému nevyužije? Že se nelze zavděčit každému? Že se nedá vyvinout takové CRM, které by vaší firmě sedlo do posledního číselníku? OMYL! ? Vistos CRM nastavujeme každému klientovi na míru přesně podle jeho potřeb. Vždyť k čemu by vám bylo krabicové řešení, ve kterém by vám důležité prvky chyběly a další naopak přebývaly?
Vistos CRM je multilingvista
Tak jako řada lidí v dnešní době, i naše Vistos CRM vyrostlo v několikajazyčné domácnosti. A protože jsme ho cvičili už pěkně od malička, poradí si nyní s cizími jazyky zcela hravě. Nastoupí-li k vám do firmy například kolega z jižní Francie, neznamená to ale, že všichni musí začít pracovat s CRM ve francouzštině. Vistos CRM umožňuje individuální jazykové nastavení uživatelům stejně, jako si můžete vybrat, která část systému se bude zobrazovat v jakém jazyce.
Úpravy i během provozu
Ve Vistos dobře víme, že věštecké koule už jsou out. Ve firmě se toho stále mnoho mění a stejně tak se mění požadavky na CRM systém. Náš tým je vám proto k dispozici i po implementaci a uvedení Vistos CRM do provozu. Bez velkých okolků vám pomůžeme s úpravami a vyladíme vaše CRM tak, aby vyhovovalo novým požadavkům.
Synchronizace na přání i hotové
Po zavedení nového CRM se nemusíte vzdávat starých známých. Synchronizace s Pohodou, Merkem a dlouhým zástupem dalších systémů jsou pro nás samozřejmostí. Ale co když například vlastníte řetězec hotelů, které mají specifické požadavky na synchronizaci? Ani to není problém. Vistos CRM propojíme s webem, rezervačním systémem nebo s čímkoli, co si budete přát.
Hierarchizace podle vlastních představ
Protože víme, že to s hierarchií ve firmě není jednoduché, ve Vistos CRM si můžete uživatelská práva a hierarchii upravovat sami. Nemusíte čekat, až za vás oprávnění danému člověku přidá či ubere poskytovatel CRM. Tuto vlastnost ocení nejen zaměstnavatelé využívající služby sezónních brigádníků, ale také ti, kteří chtějí otestovat důvěryhodnost svých zaměstnanců.