O Avantica, s.r.o.
Popis výchozího stavu
„V začátcích jsme fungovali na kolegou navrženém php systému s databází. Byl typově stejný, ale mnohem jednodušší a neuměl to, co Vistos. Po tom, co nám bylo nabídnuto řešení Vistos CRM, jsme nabídky využili s tím, že obrovskou výhodou pro nás bylo sledování statistik a tisknutí reportů. A to se nám líbilo!“
5 zásadních problémů, které měl Vistos CRM vyřešit
- Tisk vydaných objednávek
- Fakturace a sledování úhrad
- Třídění emailů
- Filtrování všech záznamů
- Nastavení uživatelských práv
5 požadavků na systém
- Flexibilní řešení
- Rychlost vyřizování požadavků zákazníků
- Sofistikované reporty
- Pracovní výkazy
- Plánování zakázek
Smysl fungování
Aktuálně firma obchoduje s více než 100 zákazníků měsíčně. Vistos CRM nyní aktivně využívá pět uživatelů a brigádníci, kteří mají speciálně nastavená uživatelská práva.
„Vsystému vyřizujeme vše od založení zákazníka, objednávky, až po vlastní fakturaci včetně sledování úhrad faktur. Velkým přínosem jsou pro nás drobnosti, které uspoří velké množství času. Těmi jsou například filtrace, řazení či statistiky. My v systému nejvíce používáme adresář kontaktů, objednávky přijaté, faktury vydané včetně plateb, e-maily a kategorie pro třídění.“
„Pro nás je zásadní rychlost. V momentě, kdy k nám přijde zákazník, je nevhodné, aby čekal, takže oceňujeme, že je systém intuitivní a rychlý. Velké usnadnění jsou akční tlačítka, která nám vyplňují nadcházející kroky.“
„V systému máme několik specifických úprav, které nám třeba pomáhají filtrovat naše zákazníky nebo objednávky podle data splnění.“
Cíl realizace
„Podstatným přínosem je pro mě rychlost vyřízení jednotlivého zákazníka, jelikož si nemohu dovolit ho nechat čekat a chci, aby mu byl nabídnut ten největší komfort, zároveň tak šetřím čas svůj i svých zaměstnanců. Další podstatnou výhodou je absolutní kontrola nad jednotlivými zakázkami – generování nových zakázek, plánování zakázky daným zaměstnancům, vytváření pracovních výkazů. A v neposlední řadě jsou pro nás velkým přínosem sofistikované statistiky, které nám ihned poskytnou požadované informace ve zvoleném formátu, například přehled stavu zakázek v aktuálním měsíci a plánování zakázek do budoucnosti.“
„Fungování bez Vistos CRM si neumíme představit. Naše firma již několikanásobně vyrostla a vzhledem k množství objednávek bychom už nemohli bez Vistos CRM fungovat. Původní systém, který jsme měli na míru, by se musel složitě doprogramovávat, a to by nám zabralo mnoho času, který raději věnujeme našim klientům. Raději využíváme Vistos CRM, kde máme ohromné množství funkcionalit a pokud chceme cokoli dodatečně upravit, udělají to za nás profesionálové.“
Průběh implementace
Přínosy
- Přizpůsobení CRM na míru Avantica
- Rychlost obsloužení zákazníků Digitálních vzpomínek
- Snadná práce se Zakázkami