Zavedení papírových dokumentů je zpravidla rychlé a zdá se velmi efektivní. Ale jakmile se jich nasbírá větší množství, stává se tento způsob noční můrou – neustále hledáte papíry, zakládáte je a předávání v rámci firmy. Řešení je však velmi snadné. Ve Vistos CRM je možné využívat elektronický podpis tiskových reportů online, což přináší mnoho zajímavých výhod!
Šetříme čas
První nespornou výhodou je velmi snadné vyhledávání. Přiznejme si, kolik času trávíme neustálým hledáním věcí, které jsou „někde“? S elektronickými dokumenty se s tímto problémem jednou provždy rozloučíme.
Zrychlení administrativních procesů
Další významnou výhodou je možnost nastavení pracovního postupu daného dokumentu. Představte si servisního technika, který právě podepsal servisní protokol u zákazníka. Díky notifikaci má operátor/backoffice tuto informaci okamžitě k dispozici a může ihned reagovat dalšími kroky. U papírových dokumentů se k operátorovi informace dostane s časovým zpoždění až po příjezdu technika zpět do firmy, a díky tomu dochází ke zpomalení celého procesu.
Vyšší bezpečnost
Ve Vistos CRM jsou data zabezpečena v zaheslovaném cloudu, na rozdíl od papírových dokumentů, ke kterým může mít přístup kdokoli nepovolaný.
Šetříme finance
Kromě výše uvedených výhod navíc můžete mít dobrý pocit, že jste něco udělali pro životní prostředí, když ušetříte významné množství papíru a inkoustu do tiskáren.
Možná jste si při čtení pomysleli, že vám elektronický podpis nepřinese žádné výhody, protože ve firmě nepoužíváte servisní listy. Existuje mnoho dalších typů dokumentů a procesů, které by mohly těžit z elektronického podpisu, a tým našich specialistů vám může pomoci objasnit přínosy a možnosti implementace pro vaši konkrétní situaci. Obraťte se na na naše oddělení obchodu nebo podpory zákazníků, kde vám rádi poskytnou doporučení ohledně možného využití elektronického podpisu i ve vašem případě.