POHODA a CRM? Máme pro vás pár informací ohledně směrů toků vašich dat mezi účetnickým systémem a vaším CRM.
Rozšíření účetního systému Pohoda o CRM modul
Zjednodušte si práci a ušetřete čas díky synchronizaci Pohody a Vistos CRM. Díky tomuto propojení budete mít všechna data pod jednou střechou a navíc už nikdy nebudete muset zadávat informace dvakrát.
Jak synchronizace POHODA a CRM funguje?
Ve Vistos CRM si můžete vybrat ze čtyř typů synchronizace a navíc si ještě sami zvolit, která pole se mají přenášet. Tak například, přejete-li si kromě vašeho účetního systému používat také CRM, můžete veškeré účetnictví nadále provádět v Pohodě. Informace o platbách, klientech a další se do Vistos CRM přenesou pro zpětnou evidenci. Svá data tak budete mít stále v bezpečí a navíc za vás bude CRM udržovat přehled o tom, s kým obchodujete a o všech informacích o klientech.
Ruční synchronizace Pohody a Vistos CRM
Vedle automatické synchronizace, která běží na pozadí ve vámi zvolených intervalech, si můžete zvolit propojení manuální. Ruční synchronizace Pohody a Vistos CRM funguje tak, že se data přenesou až po kliknutí na tlačítko.
Zajímá vás synchronizace Pohody a Vistos CRM? Ozvěte se nám na naši zákaznickou linku +420 606 075 589 nebo nám napište.