Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
A nejen obchod! Prostě cokoli. S pestrostí zaměření souvisí jednotlivé například fáze příležitosti, ve kterých se společnost od společnosti liší. Nástěnku si proto může každá společnost upravit, jak potřebuje – z fáze potenciálního zákazníka k získanému zákazníkovi.
Přesun z jedné fáze do druhé lze udělat jednoduchým přetažení bloku s danou příležitostí do jiné fáze, nebo přímo v dané příležitosti vybráním další fáze z číselníku. Jakmile společnost rozlišuje své procesy na jednotlivé fáze, lze nástěnku přizpůsobit jednoduše na míru.
Krátké představení možností nástěnky a práci s ní představí video na stránkách naší podpory.