Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?
Zapomeňte na štítky
Pořádek v informacích
Chceme-li zákazníkům poskytnout to, co opravdu potřebují, bez detailních informací o každém klientovi se neobejdeme. Přeplněné šanony a lepící cedulky však pro dobrou organizaci nestačí. CRM dokáže data přesně kategorizovat a vytvářet z nich reporty. A co víc, informace zpřístupní všem zaměstnancům, kteří je potřebují. V CRM hravě zaznamenáte každou interakci s klientem a aktivitu s ním související.
A vy jste kterej?
Informace v cloudu
Je možné, že jednoho dne bude muset váš zákazník navázat ve vaší společnosti kontakt s někým pro něj úplně cizím. Sami jistě víte, jak je nepříjemné, když se například v bance musíte obrátit na nového poradce. Díky přístupu k potřebným informacím v CRM se o klienta perfektně postará každý ve vaší firmě a jednoduše naváže na práci svého předchůdce. Protože je systém založen na cloudu, můžete v něm navíc pracovat i mimo kancelář.
Když všechno hoří
Zákaznická podpora
Ceníte si svého času? Stejně tak to vidí vaši klienti. Obzvláště tehdy, vyskytne-li se problém, který spěchá. Prostřednictvím CRM mohou vaši zaměstnanci nalézt to nejlepší řešení v krátkém čase. Sdílení, jednoduchá komunikace i dostupné informace o klientovi na jednom místě zrychlují a zjednodušují zákaznickou podporu.
Úspora každé vteřiny
Automatizace úkonů
Ať už dokončujete prodej nebo potřebujete zaslat report, CRM systém se postará o veškeré vaše aktivity. V CRM budete mít vždy skvělý přehled o všech vašich fakturách, prodejích i informacích o vašich klientech. Ponechte detaily CRM systému a soustřeďte se na klíčové úkony, na kterých stojí chod vaší firmy. Spolehněte se na kvalitní CRM, který vám ušetří čas, práci, a nakonec i peníze.
Týmová hra
Ukládaná komunikace
Automaticky ukládaná komunikace umožňuje shromažďovat e-maily, kalendáře a průběh telefonických hovorů na dostupném místě. Díky tomu spolupráce týmů ještě nikdy nebyla snazší. Ať už potřebujete zapojit do společného projektu tým prodeje, marketingu a zákaznické podpory nebo má vaše společnost zcela jiný koncept, každý může sdílet potřebná data a pracovat s nimi.
S CRM už se neseknete
Analýza dat a reporting
Chyba v datech může nadělat paseku v každé firmě, ale s CRM už se vám to nestane. Ukládání informací pod jednou střechou a i integrace společně s nástroji na míru jsou tím nejlepším předpokladem pro precizní analýzu. CRM navíc umožňuje automaticky generovat reporty, což přináší vytouženou úsporu času.