Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.
Nespoléháte-li ve firmě pouze na osud, jistě využíváte alespoň některé z marketingových nástrojů. Průzkum trhu, monitorování konkurence, práce se sociálními sítěmi či získávání nových zákazníků, nejen tyto, ale mnohé další termíny z oblasti online kampaně patří k současné době stejně, jako dnešní svátek do našich srdcí.
Data v marketingu
Hromadné e-maily, letáčky či sofistikované kampaně na Googlu či Facebooku? Všechny nástroje k oslovení nových obchodních partnerů či klientů mají ve své rozmanitosti jedno společné: bez správného cílení se stávají drahým honem na klienta bez velké šance na úspěch.
Jak se dozvědět víc?
Kde získat poštovní a e-mailové adresy, telefonní čísla, informace o kontaktních osobách anebo o tom, jak si firma či živnostník stojí v platební morálce? Zapomeňte na off-line databáze. Jsou zastaralé ještě dříve, než vaše platba za ně přistane na účtu poskytovatele.
„NAPROSTÁ VĚTŠINA FIREM NEPOTŘEBUJE DRAHÉ NÁSTROJE OD SAPU ČI IBM, ORACLE NA TO, ABY JIM DATA POMOHLA. NA ZAČÁTEK STAČÍ EXCEL NEBO IDEÁLNĚ CRM, KVALITNÍ DATABÁZE, OSVĚDČENÉ POSTUPY A SELSKÝ ROZUM.“
Chytrá data
Databáze Merk obsahuje neustále aktualizované databáze firem, živnostníků, domácností i manažerů. Díky snadnému ovládání však jejich robustnost nepocítíte. Ve vaší aplikaci dokáže správně oslovit klienta, rozpoznat pohlaví kontaktní osoby a s pomocí umělé inteligenceJáchym určit cílovou skupinu, dodat argumenty pro její oslovení a analyzovat nabyté zkušenosti i feedback.
Leady
Databáze Merk je jediná v Evropě a jedna ze čtyř na světě, která vám poskytne vedle stále aktuálních informací o firmách, živnostnících a domácnostech také leady. Mějte přehled, která firma navštívila webové stránky, zjistěte, co zákazníka přivedlo až k vám. Také vás zajímá, jaká klíčová slova zadal potenciální ctitel do vyhledávače, co bylo impulzem k rozhodnutí zavolat právě vám?
Monitoring
Zatímco si vychutnáte šálek kávy, Jáchym za vás bude důkladně pročítat content všech médií a neuniknou mu novinky ani ze světa sociálních sítí. Merk má nejen čas, ale dokonce práci udělá za vás. Monitoring tištěných, sociálních médií i rozhlasu, reporting či analýza jsou pro Merk hračka.
Data z on-line databáze Merk se bezprostředně přiřazují ke kontaktům ve Vistos CRM. O svých klientech i obchodních partnerech tak získáte dokonalý přehled a detailní informace vám otevřou zcela nové možnosti ve vašem podnikání.
Za nás je rande Vistos CRM a Merk vydařeným seznámením, s nadějnou vizí do budoucna ♥.