Skvělé, integrování platebních bran GoPay a PayPal do softwaru Vistos CRM je významným krokem pro zlepšení procesu prodeje a sledování plateb. Tato integrace umožňuje vašim zákazníkům využívat platební brány GoPay a PayPal pro provádění platby přes Vaše vlastní webové stránky/e-shop nebo přes prodejní stránky generované přímo z Vistosu.
Jakmile Váš zákazník použije pro platbu GoPay nebo PayPal, informace o této platbě budou okamžitě načteny do Vistosu CRM. To znamená, že budete mít přehled o úhradách získaných prostřednictvím těchto platebních bran v reálném čase. Informace o platbě, jako je stav platby(realizovaná, nerealizovaná, zrušená), částka, čas provedení platby, identifikátor platby a další relevantní údaje, budou dostupné v systému Vistos CRM. Ve Vistos CRM si můžeme v případě neúspěšné/nerealizované platby uložit odkaz na pozdější provedení platby a tu pak zákazníkovi odeslat do emailu.
Díky této integraci se vám otevírají možnosti automatizace procesu správy plateb. Budete moci snadno sledovat a spravovat platby, vytvářet faktury, aktualizovat stavy objednávek a poskytovat zákazníkům aktuální informace o jejich platbách. Celý proces se stane pohodlnějším a efektivnějším, jelikož nemusíte manuálně přepisovat a aktualizovat informace o platbách, ale můžete spoléhat na automatickou synchronizaci s platebními branami.
Tato integrace také přispěje k lepšímu sledování historie platby a komunikace s vašimi zákazníky. Budete mít všechny informace o provedených platbách přehledně k dispozici, a v případě potřeby budete schopni zákazníkům poskytnout potvrzení o platbě, fakturu nebo jiné relevantní informace.
Celkově řečeno, integrace GoPay a PayPal do Vistosu CRM umožňuje vašim zákazníkům pohodlně a spolehlivě provádět platby, a vám poskytuje efektivní nástroj pro správu plateb a komunikaci s nimi.