Sepsali jsme několik bodů, v nichž náš Vistos CRM vyniká, a které vám mohou pomoci v zorientování se ve funkcích, které CRM zařízení nabízejí a v tom, jak může být takový systém prospěšný vám.
Zákazník na prvním místě. Pečujte o něj.
Na údaje v CRM je možné nahlížet jako na zdroj informací v péči o stávající zákazníky. Vaše Zákaznická podpora má kompletní informace o aktuálních i historických objednávkách a jejich stavu, stejně jako zápisy z předchozí komunikace se zákazníkem. Může tak bez zdlouhavého zpovídání klienta přejít ihned k řešení jeho požadavku a ušetřit spoustu času nejen jemu, ale také zrychlit průměrný čas na odbavení požadavku.
Databáze firmy jako základ všeho
Úplné informace o vašich kontaktech, schůzkách, úkolech, obchodních příležitostech či kampaních jsou nutností. Stejně jako veškeré údaje z e-mailů, či hovorů. Vistos CRM je nástroj, se kterým budete mít všechna data pohromadě, v bezpečích a bez chaosu. Navíc s možností rozšíření o další zdroje, například o synchronizaci s účetním systémem POHODA, formuláři na vašich webových stránkách, obchodních rejstříků aj.
Spolupráce v týmu – Better, Faster, Stronger
Zužitkujete vše, co jste si o doposud u zákazníků kdy poznamenali. Informace jsou dostupné všem členům vašeho týmu, kteří mají k těmto datům přístup (uživatelské role) . Dochází tak ke zrychlení předávání informací v rámci týmu i firmy. E-mailová komunikace, objednávky, faktury, zápis z porad a jiné informace jako na dlani. Spolupráce jako klíč k úspěchu.
Kampaně a jejich vyhodnocování
E-shop bez e-mailového marketingu je jako ryba bez vody. Stejně je tomu v jiných oblastech, zkrátka mít správně podchycený marketing je radost. A proto v CRM nesmí tento nástroj chybět: e-mailová i SMS komunikace. Vistos CRM nabízí navíc rozšíření standardního modulu o aplikace MailChimp a SmarEmailing, takže si na své přijdou i zarytí markeťáci. A zde se rozesílka vyplatila, jaký měla přínos atd. získáte pohledem na vyhodnocení, které zobrazí, co oko ráčí. Takže se nestane, aby vám peníze utíkaly někam, kam není potřeba.
Buďte mobilní
Do CRM musí být možnost přistupovat kdekoli. A ne vždy máte při ruce notebook, takže CRM musí být schopno běžet i ve vašem mobilu. K modulu CRM můžete přistupovat také z mobilních telefonů a tabletů prostřednictvím hybridní aplikace. Takže v případě, že jednáte s obchodním partnerem na schůzce, můžete si do CRM rovnou dělat poznámky, které uvidí vaše sekretářka v míle vzdálené kanceláři – a může na základě vašich informací připravovat podklady. Třeba nabídku nebo objednat vám i partnerovi letenku na Mallorcu, kde jednání dokončíte.