DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat.

Jak vytěžit ze schůzky s klientem maximum

Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail. Plánujte schůzky v CRM Vistos Už znáte termín schůzky? Výborně! Po jeho zapsání do CRM Vistos stačí už jen přidat k příslušné schůzce všechny, kdo se jí zúčastní. Těmto lidem se následně…

Tři předpoklady pro efektivní práci týmu. Máte je?

Komunikace na jedničku Kdo by se chtěl zdržovat tichou poštou nebo složitým přeposíláním e-mailů? Rychlá a přesná komunikace je předpokladem efektivní práce. Ve Vistos CRM je jen na vás, kterou událost, schůzku nebo hovor si ve Vistos CRM nastavíte jako soukromé nebo veřejné a které účastníky do nich zapojíte. Komunikujte najednou s celým oddělením, týmem, nebo jen vybranými účastníky.…

Vistos CRM & Merk – pár roku!

Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.…

CRM & ERP

Oba systémy seženete v cloudu, oba mohou nabídnout zjednodušení a automatizaci procesů ve firmě. ERP, Enterprise Resource Planning, neboli plánování podnikových zdrojů, se stalo téměř synonymem pro podnikový software. Zpravidla ho využívají velké firmy, které pomocí jednoho systému řídí lidské zdroje, účetnictví, výrobu, vztahy s dodavateli i projekty. Jeho častým neduhem bývá složitá a nákladná…

Kontaktní centrum v CRM jako konkurenční výhoda

Kontaktní centrum postavené na CRM? Chcete vašim zákazníkům splnit vše, co jim na očích vidíte? V kontaktním centru propojeném s CRM to pro vás bude hračka. „Zákazník se chce rychle dovolat na zákaznickou podporu a na své dotazy obdržet hned odpověď. Spoléhá se na to, že vše, co bylo již řečeno, je zaevidováno. Pokud se dovolá do…

Aby klient už nikdy nechtěl odejít

Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet? Dejte jim najevo, že jsou jedineční Individuální přístup vždy vypovídá o vyšší úrovni poskytované služby. V mnoha oblastech podnikání je spojován s nadstandardem nebo luxusem. Vaše klienty může potěšit, když je v e-mailu oslovíte jménem nebo jim poskytnete malou slevu pouze…

Implementace CRM polopatě

Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…

Vyzkoušejte DEMO Vistos CRM zdarma

Chcete si všechno vždy nejdříve vyzkoušet, než investujete do dané věci čas a/nebo peníze? Rozhodně souhlasíme! Proto jsme pro vás vytvořili DEMO Vistos CRM. DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat ještě předtím, než ho naimplementujete…

Začněte nový rok s Vistos kalendářem

Kolik si letos dáte předsevzetí? A jak chcete, aby váš rok 2018 vypadal? Věštit z ruky vám nebudeme, ale s kalendářem ve Vistos CRM budete vždy přesně vědět, co vás čeká. Přehlednost Grafický design i přizpůsobitelnost na míru umožňuje vytěžit z přehledného kalendáře maximum. Nastavte si sami, jestli chcete zobrazovat víkendy, nebo i čas po pracovní době.…

Zpověď marketingového specialisty

Jak vytěžit maximum z marketingu v CRM? Odpovídá marketingový specialista Jan Maňas ze společnosti Euro Softworks. Jaké prvky marketingu lze v CRM využít? Jakými způsoby lze klienty oslovit? Prvků je mnoho a pokud mám mluvit o těch ve Vistos CRM, pak základem každé kampaně je seznam adresátů. Tedy robustní databáze osob, společností, adres, kontaktů a případných poznámek…