DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat.

Vistos CRM & Merk – pár roku!

Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.

Implementace CRM polopatě

Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…

Vyzkoušejte DEMO Vistos CRM zdarma

Chcete si všechno vždy nejdříve vyzkoušet, než investujete do dané věci čas a/nebo peníze? Rozhodně souhlasíme! Proto jsme pro vás vytvořili DEMO Vistos CRM. DEMO českého CRM systému je zdarma a v plné síle si ho můžete vyzkoušet na 30 dní. Zjistěte, co všechno tento systém umí a zda vám bude vyhovovat ještě předtím, než ho naimplementujete…

Přichází doba zákaznická

Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…

Co vyčtete z kvalitních reportů?

Zatímco laické pozorování výsledků podnikání lze interpretovat různě, kvalitní CRM reporty jsou základními kameny, na kterých můžete stavět. Proč je reportování tak důležité? Samotné CRM vám umožní mít přehled o veškerých informacích týkajících se vašich klientů. Pokud však můžete vytvářet sofistikované reporty, získáte informací mnohem více. CRM reporty jsou přitom dostupné podnikům všech velikostí. 1)…

Skloňování jmen v oslovení? Vistos CRM to umí automaticky a správně!

Používáte hromadnou korespondenci? Zatímco anonymní e-maily často končí ve složce „koš“, ty s osobním oslovením si získají adresátovu pozornost i důvěru mnohem snáze. Jak ale zařídit, aby každý ze stovek e-mailů začínal oslovením ve správném tvaru? Ukažte klientovi, že vám na něm záleží! Poučky ze základní školy o skloňování příjmení si už pamatuje málokdo. O to důležitější je…