Zajímáte se o to, jaké jsou výhody CRM? Podívejte se na www.vistoscrm.cz nebo nám zavolejte.
V dnešní době se efektivní komunikace s zákazníky stává klíčovým faktorem úspěchu každého podnikání. E-mailové a SMS kampaně jsou mocným nástrojem pro udržení kontaktu, budování vztahů a zvyšování loajality zákazníků. Ecomail je marketingová platforma, která se zaměřuje právě na tyto aspekty. Pokud hledáte řešení, které vám pomůže optimalizovat vaše marketingové aktivity a dosáhnout lepších výsledků,…
Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení!
Pátráte po mapách a hledáte přesnou adresu? Chcete mít ve své databázi existující adresy?
Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Znáte to, myslíte na něco konkrétního, ale nevíte, kde to najít. Vyhledávání ve Vistos CRM vám s tím pomůže, asi tak do 1,5462778 vteřiny.
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…
Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…
Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM?
Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?