Vybíráte CRM systém pro vaši firmu? Vistos CRM je určen pro malé i velké firmy. Díky své flexibilitě se přizpůsobí každému oboru podnikání.
V dnešní době se efektivní komunikace s zákazníky stává klíčovým faktorem úspěchu každého podnikání. E-mailové a SMS kampaně jsou mocným nástrojem pro udržení kontaktu, budování vztahů a zvyšování loajality zákazníků. Ecomail je marketingová platforma, která se zaměřuje právě na tyto aspekty. Pokud hledáte řešení, které vám pomůže optimalizovat vaše marketingové aktivity a dosáhnout lepších výsledků,…
OptimCall centrum je ideálním řešením pro firmy, které denně komunikují s velkým množstvím zákazníků. Díky integraci s komunikačním systémem OptimCall získáte v reálném čase přístup k důležitým informacím o vašich zákaznících a jejich historii. Co je Optimcall? OptimCall je firemní telefonní systém, který kombinuje funkce VoIP telefonní ústředny a call centra. Tento systém slouží jako…
Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat.
Pátráte po mapách a hledáte přesnou adresu? Chcete mít ve své databázi existující adresy?
Vistos CRM používají společnosti s pestrým oborovým zaměřením. Chceme jim jejich práci co nejvíce usnadnit, a proto přicházíme s interaktivní nástěnkou, na které vidí v jakých fázích se jejich obchod nachází.
Kvalitní plán dává souhrnnou informaci o plnění obchodních aktivit vašich zaměstnanců. Jak na prodejní plán s Vistos CRM?
Při vedení týmu je dobré, pokud se můžete spolehnout na kvalitní systém, který vám nabídne mnoho užitečných možností. Důvodů, proč zvolit Vistos CRM je celá řada.
Zpravidla s požadavkem řešení CRM jako on premises přicházejí větší společnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které je třeba zvážit při rozhodování mezi řešeními Online versus On-Premise CRM?
Drtivá většina našich spokojených zákazníků funguje v online CRM prostředí. Svá data mají u nás. Jaké jsou výhody a existují další možnosti?
Znáte to, myslíte na něco konkrétního, ale nevíte, kde to najít. Vyhledávání ve Vistos CRM vám s tím pomůže, asi tak do 1,5462778 vteřiny.
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
Co je CRM? CRM je systém určený k budování a podpoře dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Vistos CRM jako téma vysokoškolských prací šikovných studentů, kteří se soustředí na porovnávání nabízených systémů v České republice.
S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli pro crm pomoc vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka!
Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.
Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet?
Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM si stále udržuje náskok. V čem spočívá špičkovost po CRM srovnání ostatních dodavatelů? „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí…
Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM?