Vyhledávání: Každý může být Sherlockem s Vistos CRM
Znáte to, myslíte na něco konkrétního, ale nevíte, kde to najít. Vyhledávání ve Vistos CRM vám s tím pomůže, asi tak do 1,5462778 vteřiny.
Potřebujete poradit s vaším CRM? Vybíráte nový systém pro management vztahů se zákazníky? Náš CRM specialista na zákaznické lince Vistos CRM je vám k dispozici 24 hodin denně.
Znáte to, myslíte na něco konkrétního, ale nevíte, kde to najít. Vyhledávání ve Vistos CRM vám s tím pomůže, asi tak do 1,5462778 vteřiny.
Pokud obchodujete s několika zeměmi, vyvstávají požadavky na systém, který umí různé měny zohlednit.
S růstem společnosti přicházejí nové situace – jednou z nich je třeba více zaměstnanců. Jak ale jejich práci efektivně řídit, mít přehled, a navíc to všechno udělat tak, aby práce byla zábavou?
Práce s CRM? Svěřené kompetence mohou s vašimi zaměstnanci udělat divy! Sepsali jsme pár postřehů, které by vám s prací ve vašem CRM mohli napomoci.
Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM?
O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…
Jak na efektivní obchodní procesy a co přinese jejich standardizace v kvalitním CRM systému?