Unylému seznamu nepřečtených e-mailů dodá šťávu sem tam nějaký emotikon! Vykouzlete vašim adresátům úsměv na tváři a přilákejte je ke čtení právě vašeho e-mailu. Máme pro vás pár nápadů.
Čtenáře upoutá předmět, který obrázek obsahuje. Rozhodně působí poutavěji předmět ? Akce přesně pro tebe, jen do konce týdne! Anebo Sleva na ??, vybere si každý!
Nechte svůj e-mail zazářit ve schránce a jednoduše ho vyšperkujte. Jak na to?
1. Čtenář
Nejprve musíme znát svůj cíl. Je dobré své kontakty kategorizovat, abyste mohli snaze cílit a vaše kampaň měla správný dopad. Co rozesměje náctileté, může vyvolat u starších pozvednuté obočí. Na to je dobré pamatovat a své kontakty třídit. Ať už podle pohlaví, věku nebo zaměstnání, vždy záleží na rozesílaném obsahu.
2. Značka společnosti
Vaše komunikace – e-maily – vás reprezentuje. Právě s ní si vás mohou klienti spojovat, a proto je dobré, pokud e-maily ladí s vaší značkou a nevyvolávají dojem rozpolcené osobnosti. Pokud si zakládáte na přátelském a kreativním přístupu, může se lišit od přístupu, který razí například bankovní instituce. Pokud se tedy vyžíváte v srdíčkách, hvězdičkách, pejscích a kočičkách, měli byste zvážit, zda se hodí pro vaši společnost nebo zda navodí správnou atmosféru u svých čtenářů.
3. Způsob zobrazení
Může se stát, že způsob zobrazení emotikonu se zařízení od zařízení liší. Většina chytrých zařízení zvládne přečíst emotikon snadno (občas s drobnou obměnou v jeho designu), někteří adresáti však mohou preferovat starší zařízení, která tyto emotikony nepodporují a místo nich se ve zprávě zobrazí přeškrtnutý čtvereček.
A jak na to ve Vistos CRM? Snadno!
Obr paletu emotikonů v sobě Vistos CRM nemá, ale neklesejte na mysli. Zde si snadno vyberete z velké knihovny emotikonů. Pak už stačí jen „ctrl+c“ – „ctrl+v“ a rázem máte kampaň vyšperkovanou a připravenou k rozesílce.