Používáte hromadnou korespondenci?
Zatímco anonymní e-maily často končí ve složce „koš“, ty s osobním oslovením si získají adresátovu pozornost i důvěru mnohem snáze. Jak ale zařídit, aby každý ze stovek e-mailů začínal oslovením ve správném tvaru?
Ukažte klientovi, že vám na něm záleží!
Poučky ze základní školy o skloňování příjmení si už pamatuje málokdo. O to důležitější je věnovat pozornost detailům, jako je správný tvar jména. Hrubá chyba, anebo dokonce oslovení prvním pádem totiž celkový dojem z e-mailu spíše shodí.
Vistos CRM umí vytvořit správný tvar jména podle aktuálních pravidel českého pravopisu a navíc máte vždy možnost finální podobu ještě upravit podle vlastního přání.
Automatické skloňování jmen ve Vistos CRM
Šetřete čas a spolehněte se na Vistos CRM. Podívejte se, jak jednoduché je ve Vistos CRM vytvořit správné oslovení, které vaši klienti ocení.