Jádro úspěchu Vistos CRM u společnosti Kaiser servis tkví ve schopnosti chytře zanášet naplánované akce do systému, což při velkém množství zákazníků a druhů vykonávaných prací je velkým usnadněním, které je při této velikosti společnosti podstatným ušetřením financí a času.
Systém zvládá řídit logistiku vozidel, jednotlivých pracovníků, stejně jako je přínosem pro účetní oddělení, které z části supluje a šetří práci lidem, kterým poskytuje automaticky generované faktury a sumy za dílčí úkony.
Vistos CRM je i hlídačem, který střeží dané lhůty a umí upozorňovat zákazníky Kaiser servis o jejich platbách, případně je upomene, a těm výtečníkům, kteří upomínkám odolávají, zašle rovnou žalobu. A nejde jen o upozorňování e-mailem, Vistos CRM zvládá i SMS! Dále zvládá managovat čerpací stanici společnosti, u které hlídá, kdo čerpal a jakým způsobem, popř. kolik litrů, z čehož se dále počítají další údaje.