Řešíte, jak zvýšit efektivitu CRM? Podívejte se na www.vistoscrm.cz a přečtěte si některý z našich článků. Kontaktovat nás také můžete na lince zákaznické podpory nebo e-mailem.

Aby klient už nikdy nechtěl odejít

Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet? Dejte jim najevo, že jsou jedineční Individuální přístup vždy vypovídá o vyšší úrovni poskytované služby. V mnoha oblastech podnikání je spojován s nadstandardem nebo luxusem. Vaše klienty může potěšit, když je v e-mailu oslovíte jménem nebo jim poskytnete malou slevu pouze…

Přichází doba zákaznická

Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…

5 důvodů, proč zvolit CRM na míru

Každá firma je jedinečná. Ve Vistos CRM to dobře víme, a proto jsme vytvořili CRM systém, který lze přizpůsobit každé společnosti na míru. Co vám přinese personalizované CRM? 1. Individuální volba modulů Sestavte si CRM z toho, co opravdu využíváte. Z 12 modulů, které přizpůsobíme vaší firmě na tělo, si sestavíte své vlastní CRM. 2.…

3 tipy, jak pracovat efektivně: plánování ve Vistos CRM

Povinnosti se na vás valí ze všech stran a vy byste pro jejich zvládnutí potřebovali alespoň 26 hodin dlouhý den? 1. Nebojte se plánování Dobře rozvržené úkoly vám nepřidají na stresu, naopak. Dopřejte si pro každý z nich dostatek času, a méně důležité povinnosti zařaďte na konec pracovního dne. K efektivnímu plánování využijte některou z aplikací, jako je Outlook…