Možnost zákaznické a dodavatelské reklamace? Hotová věc!
Modul Reklamace umožňuje vést reklamaci od jejího vzniku až po úspěšné vyřízení. Bleskurychle.
Svět se zrychluje, zákazníci přibývají a s nimi počet reklamací. Jak ale nabídnout zákazníkům maximální pozornost a neztrácet přitom čas se zdlouhavým zadáváním? Nabízíme plnou automatizaci!
Upozorňování řešitelů a jejich nadřízených? Důležitá věc!
Rychlé přiřazování reklamací, kontrola plnění a podpora pro zákazníky od prvního kontaktu k úspěšnému vyřízení
Přiřaďte osoby ke konkrétním zákazníkům, nastavte časy a sledujte, jak se věci řeší. Podezřele jednoduché, říkáte si? Vyvinuli jsme řešení, které automatizuje řadu běžných úkonů, a tak práce se zadáváním zabere jen minimum času. Chceme, aby práce v systému byla nejkratší možná.
Zákaznická reklamace
Automatické vyplňování polí, možnost evidence mnoha stavů, priorit a osob, které mají dané reklamace řešit. Vistos CRM umožňuje delegovat reklamace i podle toho, kdo má daný produkt na starosti.
Dodavatelská reklamace
Nejste přímo výrobce produktu a přicházejí vám reklamace od vašich zákazníků? Dodavatelskou reklamace vytvoříte z reklamace zákaznické jedním kliknutím.
Nadřízení mají přehled
Každý řešitel reklamace spadá pod někomu, komu je nadřízený. Oba tito uživatelé jsou notifikováni, takže se nemůže stát, aby se reklamace nevyřídila včas. Čas hlídá Vistos CRM.
Reporting
Systém vám dává přehled o tom, jaké produkty bývají často reklamované a jaká je doba řešitelů nad jejich reklamacemi.
A co s výrobky, které jsou poruchové? Umí mi systém poradit, na jaké výrobky si dát pozor, aby nebyly odebírány?
Říkáme Ano. Máme mocný reporting
Systém zobrazuje produkty, které byly častokrát reklamované vašimi zákazníky. Máte tak možnost reagovat na skutečnost a předejít problémům do budoucna.
Četnost reklamovaných produktů
Čas strávený na reklamacích jejich řešiteli
Nejrychlejší řešitelé
Optimalizujte vnitropodnikové procesy a dopřejte svým zákazníkům skvělou péči.