O Pavel Svoboda - autotour
Popis výchozího stavu
5 zásadních problémů, které měl CarRental vyřešit
- Možnosti importů a exportů dat
- Jednoduchá správa Služeb, Vozidel (Produktů?) a Rezervací
- Centralizace služeb a celé obchodní činnosti firmy
- Vlastní nastavení přístupových práv pro různé skupiny uživatelů dle potřeby
- Integrace s dalšími systémy: Bankovnictví, Fakturace, Účetní systém
5 požadavků na systém
- Fakturace a kontrola plateb vč. automatické návaznosti na poštovního klienta
- Vyřešení Kontroly a aktualizace záznamů v terénu
- Přístup z mobilního telefonu nebo tabletu vč. Zjednodušení, vytvoření a přikládání fotografií
- elektronické podepisování smluv přímo u zákazníka
- Rozdělení práce pomocí „ticketů“ mezi jednotlivé zaměstnance autotour
Smysl fungování
Cloudový systém Vistos Car Rental do naší firmy přinesl mnoho benefitů zejména díky možnosti přístupu odkudkoliv, což umožňuje řešit kontrolu a aktualizaci záznamů v terénu. Přístup z mobilního telefonu nebo tabletu zjednodušuje vytvoření a přikládání fotografií, nebo například elektronické podepisování smluv přímo u zákazníka. Konkrétní přínosy vidíme především v centralizaci celé agendy, kdy je velmi snadné dohledat jak dílčí kroky každého procesu, tak například související dokumenty a náležitosti, které by bez Vistos CRM bylo nutné komplikovaně hledat jinde. V minulosti jsme obslužné procesy (obvykle například servisy vozidel, plánované údržby, přezouvání, technické kontroly atd.) plánovali v odděleném kalendáři, což bylo jednak nepřehledné a jednak snadno zranitelné v případě chyby zaměstnance. Vistos nám pomohl dostat i zdánlivě nesouvisející procesy do jedné aplikace, která nás dokáže upozornit na kolize a navíc je přehledná. Práce s Vistos CRM není jen o rezervacích samotných a jde hlavně o kompletní servisní karty vozidel, evidenci pojistek, dokumentaci kilometrů, knihy jízd a téměř neomezené možnosti hlášení v případech dosažení hraničních datumů a podobně. Systém je velmi rozsáhlý a díky možnostem personifikace jistě vyhoví každému.
Rozsah použití a komplexita systému s sebou nese také jednu nevýhodu. Pro používání systému je zapotřebí důkladné zaškolení zaměstnanců, jelikož tak široký záběr se nelze naučit zcela intuitivně metodou pokus omyl.
V současné době stále nevyužíváme všechny možnosti systému a přes to je viditelné zvýšení efektivity práce, což dokládá nárůst obratu o téměř 14%, přičemž počet zaměstnanců zůstal zachovaný.
Cíl realizace
Průběh implementace
2. Plánování a navrhování: Na základě získaných informací jsme vytvořili plán implementace a začali navrhovat konkrétní řešení. To zahrnovalo určení funkcí softwaru, uživatelského rozhraní, databázové struktury a dalších technických aspektů.
3. Customizace a Vývoj: Po schválení návrhu jsme začali s customizací CarRentalu. V této fázi jsme pracovali na programování, testování a ladění jednotlivých funkcí a komponent softwaru.
4. Testování a ladění: Po dokončení vývoje jsme provedli testování softwaru. Testovali jsme provedené customizace a uživatelskou přívětivost. Identifikovali jsme a opravili všechny chyby a nedostatky.
5. Podpora a údržba: Po nasazení softwaru jsme poskytli zákaznickou podporu a údržbu. To zahrnovalo odpovídání na dotazy, řešení problémů.
Přínosy
- autotour procesy v jedné aplikaci
- Rezervace a servisní karty vozidel
- Cloud CRM služba