Tajemství řízení vztahu se zákazníky: CRM řešení, Customer Relationship Management
O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
Hledáte ideální CRM systém pro vaši firmu? Vyzkoušejte Vistos CRM na míru.
O čem je CRM řešení a jak jej pojmout?
Zatímco laické pozorování výsledků podnikání lze interpretovat různě, kvalitní CRM reporty jsou základními kameny, na kterých můžete stavět. Proč je reportování tak důležité? Samotné CRM vám umožní mít přehled o veškerých informacích týkajících se vašich klientů. Pokud však můžete vytvářet sofistikované reporty, získáte informací mnohem více. CRM reporty jsou přitom dostupné podnikům všech velikostí. 1)…
Používáte hromadnou korespondenci? Zatímco anonymní e-maily často končí ve složce „koš“, ty s osobním oslovením si získají adresátovu pozornost i důvěru mnohem snáze. Jak ale zařídit, aby každý ze stovek e-mailů začínal oslovením ve správném tvaru? Ukažte klientovi, že vám na něm záleží! Poučky ze základní školy o skloňování příjmení si už pamatuje málokdo. O to důležitější je…
Jste pod neustálým tlakem interakcí? Svět obchodu se odpradávna zakládá na výměně kontaktů. Bez kontaktů cesta za úspěchem jakoby ani neexistovala. Získat přehled o lidech, kteří vám zasílají e-maily, ještě nikdy nebylo tak snadné. Služba Rapportive vám ukáže profil každého člověka, který vám napíše. Funkce Rapportive je založená na informacích ze sítě LinkedIn. Jednoduše – pokud má odesílatel zprávy…
Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete ponechat přednastavené nebo si je upravit sami kdykoli…
Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?
E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…
Jak na efektivní obchodní procesy a co přinese jejich standardizace v kvalitním CRM systému?
Možná si řeknete „CRM přeci není k řízení projektů, to ví každý…“
Efektivní CRM proces se ve Vistos CRM liší od jiných systémů hned v několika bodech, které jsme sepsali do několika bodů níže.