Vytěžte z adresáře maximum s Vistos CRM!
Naše aplikace Vistos CRM je vyzbrojena mnoha užitečnými vychytávkami, které vám pomohou dostat z dat o lidech i společnostech maximum.
České CRM, které vám dá vítr do plachet – to je Vistos CRM. Podívejte se na české CRM, které vám dá vítr do plachet.
Naše aplikace Vistos CRM je vyzbrojena mnoha užitečnými vychytávkami, které vám pomohou dostat z dat o lidech i společnostech maximum.
Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete ponechat přednastavené nebo si je upravit sami kdykoli…
Jaké jsou výhody CRM? Odpověď naleznete ve spoustě ulehčeních a automatizaci, které vám správné CRM přinese. Jaké jsou hlavní úkoly Vistos CRM?
E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny. Pokud obdržíte e-mail…
Personalizujte poštu s Vistos CRM jedním kliknutím! Newslettery a personalizované e-maily už nepředstavují jen způsob, jak zvýšit míru konverze. Zákazníci vnímají tuto drobnost jako standardní službu dobře fungující společnosti. V anonymním on-line světě vyhrává ten, kdo svým klientům ukáže, že mu na nich záleží. Nejjednodušším způsobem, jak začít, je e-mail začínající osobním oslovením ve správném tvaru. Hýčkejte…
Jak na efektivní obchodní procesy a co přinese jejich standardizace v kvalitním CRM systému?
Možná si řeknete „CRM přeci není k řízení projektů, to ví každý…“
Efektivní CRM proces se ve Vistos CRM liší od jiných systémů hned v několika bodech, které jsme sepsali do několika bodů níže.
Implementace CRM? Čím začít před zavedením informačního systému, jako je třeba Vistos CRM?