Zákaznická podpora CRM Vistos je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Volejte, pište, chatujte na webu i na facebooku! Díky modifikovatelnosti našeho CRM můžete tutéž podporu poskytnout i vašim klientům.

Spouštíme portál Zákaznické online podpory.

Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka! První krůčky, nápověda, ale i tipy & triky. Aktuálně…

Přichází doba zákaznická

Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…