Online CRM systém Vistos – jednoduchý a výkonný nástroj pro správu a péči o zákazníky. Získejte úplný přehled a pořádek v komunikaci s klienty.

Jak vytěžit ze schůzky s klientem maximum

Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail. Plánujte schůzky v CRM Vistos Už znáte termín schůzky? Výborně! Po jeho zapsání do CRM Vistos stačí už jen přidat k příslušné schůzce všechny, kdo se jí zúčastní. Těmto lidem se následně…

Tajemství řízení vztahu se zákazníky: CRM řešení, Customer Relationship Management

Spokojenost zákazníka anebo analýza není vše Člověk nemusí být právě CRM specialista, aby věděl, že spokojený zákazník je alfou i omegou každého podnikatele. Přesto však řada podniků investuje do péče o zákazníky až příliš málo času i prostředků. Nedostatek pozitivních referencí pak je nucena při vyhledávání nových klientů vyvažovat nižší cenou, a bohužel častokráte i nižší kvalitou služeb. A jak říká jedna marketingová…