Jak být v práci efektivní? Vytěžte ze vztahů se zákazníky maximum a začněte ve vaší firmě používat CRM na míru.

Spouštíme portál Zákaznické online podpory.

Vistos CRM se neustále vyvíjí a udržovat aktuální zákaznickou dokumentaci je zkrátka pořádná fuška. Proto jsme se rozhodli vytvořit Zákaznický portál, kde uživatelé naleznou odpovědi na své otázky. Informace zde procházejí neustálou revizí a pokud v systému přibude nějaké novinka, pak zde o ní bude zmínka! První krůčky, nápověda, ale i tipy & triky. Aktuálně…

Rozšíření účetnictví: POHODA + VISTOS CRM

Užitečné propojení oblíbeného a rozšířeného systému pro účetnictví o CRM nástroj. SYNCHRONIZACE Propojení účetního systému POHODA s Vistos CRM vám otevírá rozsáhlé možnosti komplexní platformy s přímou vazbou na účetní systém POHODA. Synchronizace probíhá v pozadí, bez vašich zásahů. PŘÍNOSY Pomocí Vistos CRM můžete plánovat, řídit a vyhodnocovat veškeré části vašeho podnikání – obchod (nákup, prodej), marketing, projektové řízení, helpdesk, dokument management, a…

Jak vytěžit ze schůzky s klientem maximum

Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail. Plánujte schůzky v CRM Vistos Už znáte termín schůzky? Výborně! Po jeho zapsání do CRM Vistos stačí už jen přidat k příslušné schůzce všechny, kdo se jí zúčastní. Těmto lidem se následně…

Tři předpoklady pro efektivní práci týmu. Máte je?

Komunikace na jedničku Kdo by se chtěl zdržovat tichou poštou nebo složitým přeposíláním e-mailů? Rychlá a přesná komunikace je předpokladem efektivní práce. Ve Vistos CRM je jen na vás, kterou událost, schůzku nebo hovor si ve Vistos CRM nastavíte jako soukromé nebo veřejné a které účastníky do nich zapojíte. Komunikujte najednou s celým oddělením, týmem, nebo jen vybranými účastníky.…

Vistos CRM & Merk – pár roku!

Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.…

Aby klient už nikdy nechtěl odejít

Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet? Dejte jim najevo, že jsou jedineční Individuální přístup vždy vypovídá o vyšší úrovni poskytované služby. V mnoha oblastech podnikání je spojován s nadstandardem nebo luxusem. Vaše klienty může potěšit, když je v e-mailu oslovíte jménem nebo jim poskytnete malou slevu pouze…

Vistos CRM má vždy náskok před konkurencí. Zjistěte, v čem spočívá jeho výhoda!

Zimní olympiáda sice skončila, ale Vistos CRM stále udržuje náskok. „Největším hnacím motorem jsou pro nás samozřejmě naši klienti, ale protože Vistos CRM sami ve firmě používáme, každý den vznikají nápady na zlepšení, která by si systém zasloužil.“ Nastavení na míru Že se člověk musí smířit s tím, že všechny funkcionality CRM systému nevyužije? Že…

Implementace CRM polopatě

Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné! Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením. Zákaznická linka Vistos CRM Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale…

Začněte nový rok s Vistos kalendářem

Kolik si letos dáte předsevzetí? A jak chcete, aby váš rok 2018 vypadal? Věštit z ruky vám nebudeme, ale s kalendářem ve Vistos CRM budete vždy přesně vědět, co vás čeká. Přehlednost Grafický design i přizpůsobitelnost na míru umožňuje vytěžit z přehledného kalendáře maximum. Nastavte si sami, jestli chcete zobrazovat víkendy, nebo i čas po pracovní době.…

Zpověď marketingového specialisty

Jak vytěžit maximum z marketingu v CRM? Odpovídá marketingový specialista Jan Maňas ze společnosti Euro Softworks. Jaké prvky marketingu lze v CRM využít? Jakými způsoby lze klienty oslovit? Prvků je mnoho a pokud mám mluvit o těch ve Vistos CRM, pak základem každé kampaně je seznam adresátů. Tedy robustní databáze osob, společností, adres, kontaktů a případných poznámek…