Kontaktní centrum v CRM jako konkurenční výhoda

Kontaktní centrum postavené na CRM? Chcete vašim zákazníkům splnit vše, co jim na očích vidíte? V kontaktním centru propojeném s CRM to pro vás bude hračka. „Zákazník se chce rychle dovolat na zákaznickou podporu a na své dotazy obdržet hned odpověď. Spoléhá se na to, že vše, co bylo již řečeno, je zaevidováno. Pokud se dovolá do…

Přichází doba zákaznická

Digitalizace toho změnila více, než se může zdát. Proměnou prošli také naši klienti, kteří jsou díky snadnému přístupu k potřebným informacím chytřejší i rychlejší. Nejen sociální sítě, ale i chytré telefony a dostupné recenze jim umožňují mít vše pod kontrolou. V současné době obchod nespočívá pouze v prodeji a koupi. Dnešní klient nehledá pouze produkt,…

Vytěžte z adresáře maximum s Vistos CRM!

Naše aplikace Vistos CRM je vyzbrojena mnoha užitečnými vychytávkami, které vám pomohou dostat z dat o lidech i společnostech maximum. Mějte firmy v Merku! Veškerá příchozí pošta se ve Vistos CRM automaticky archivuje. Stejně tak si snadno uložíte kontakty, které by se vám mohly hodit. A jak je to s údaji o firmách a podnikatelích? Stačí…